Nu va legati de sireturile domnului Solomon!


In cadrul unei conferinte de presa ce a avut loc vineri, la sediul organizatie PSD Barlad, domnul Adrian Solomon a tinut sa precizeze ziaristilor prezenti ca nu a ajuns deputat pentru simplu fapt ca si-a atacat colegii de alta culoare politica ci si pentru ca a facut cate ceva pentru orasul nostru atata timp cat a fost viceprimar.
„Am vrut sa organizez conferinta de presa in parculetul din fata organizatiei [...] multe dintre ele [n.a parculetele] sunt desenate de mine cu pixul si creionul si cu pasul la fata locului [...] asta ca sa arat unora ca nu am ajuns in Parlament pentru ca l-am injurat pe Tariceanu. Viceprimarul Solomon nu injura pe nimeni, avea reactii, acide de multe ori la nedreptatile pe care le fac unii”, a zis domnul Solomon
Obisnuit, probabil, cu linguselile unora de prin presa, si nu numai, domnul deputat m-a abordat joi, dupa ce iesisem de la conferinta de presa de la primarie, in stilul caracteristic: „Da’ ne tragem de sireturi?”. L-am intrebat de ce spune asta, iar raspunsul sau a fost unul neasteptat pentru mine: „vorbim in particular”. Neasteptat, pentru ca stim ca fostul viceprimar nu se fereste sa spuna pe fata cand are ceva de spus, a dovedit asta de multe ori. Iar faptul ca erau cativa colegi din presa langa mine nu cred ca reprezenta o problema. In fine!
Precizarea facuta la propria-i conferinta de presa, si pe care ati citit-o mai sus, nu a fost adresata nominal cuiva. Eu am considerat ca a fost adresata mie. Daca nu a fost asa, imi cer scuze domnului deputat pentru completarile de mai jos.
1. Faptul ca lucrez la o televiziune din oras nu inseamna ca ceea ce fac sau ce scriu in timpul meu liber are vreo legatura cu slujba mea. Asa cum nici ceea ce faceti dumneavoastra in timpul liber nu are nicio legatura cu Parlamentul. Fiecare avem o viata de serviciu si una in afara ei. E logic.
2. Termenul blog este folosit in limba romana cu intelesul de jurnal online. Adica cel care scrie in el nu spune neaparat ce parlamentari a criticat in ziua respectiva ci poate, pur si simplu, sa scrie ganduri si idei proprii. Faptul ca blogul meu a ajuns, intr-o mai mica sau mai mare masura public, nu schimba deloc lucrurile. Ramane tot un blog. Sunt parerile mele, bune sau rele. Unii pot fi de acord cu ele, altii nu. Asa e normal.
3. Probabil acum va ganditi ca nu era o coincidenta faptul ca purtam un tricou galben cand m-am intalnit cu dumneavoastra in fata primariei. Credeti-ma e o coincidenta! La fel cum a fost o coincidenta si faptul ca am purtat unul maro la conferinta dumneavoastra. Nu am nimic cu nimeni, nu am scris niciodata ceea ce mi-au spus altii ci doar ceea ce am crezut eu ca merita scris. Cand am gresit am recunoscut asta si o voi face si in continuare cand va fi cazul.
4. Nu e asa ca e mult mai interesant sa mai scrie despre dumneavoastra si un ziarist care nu e precum Boc in relatia cu Basescu? Stiti la ce ma refer nu? Eu daca as fi in postura de deputat m-as plictisi sa se scrie despre mine numai de bine. M-as intreba, "bai da’ eu sunt perfect?" Stiti ca este o vorba, daca nu te inteapa inima niciodata, inseamna ca e ceva in neregula cu ea.
5. As vrea ca acel Ionut Benea, cu care va veti mai intalni la conferintele de presa pe care le veti organiza, sa fie tratat ca un reporter de la o televiziune din oras, care isi face doar datoria. Nu ca Ionut Benea, autorul acelui blog in care sunteti personaj principal acum pentru a doua oara. Pentru cel de-al doilea Ionut Benea, va stau la dispozitie oricand, chiar si in particular daca doriti.
6. Observati ca de fiecare data cand v-am scris numele in text am folosit si apelativul „domnul”. Asta pentru a spulbera orice suspiciune cum ca ne-am trage de sireturi...

20 de comentarii:

  1. Mai bLENEA sau cum te cheama, ca scrii pe un blog e dreptul tau, dar ca sa ai tupeul sa emiti tot felul de ineptii e altceva. Te crezi si tu vreo vedeta. Pune mana mai citeste si tu o carte mai invata ceva din scoala vietii si apoi vino sa mai scrii pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca cel care a pus comentariul 2 e tot Solomon

    RăspundețiȘtergere
  3. daca nu avea gura mare sinu era lipsit de respect fata de oameni nu ajungea atat de sus. are si nasul ceva de muls!

    RăspundețiȘtergere
  4. ca e tot soloman ala unganfat

    RăspundețiȘtergere
  5. solomon se crede mare carturar,sa spuna multumesc de 1000 de ori, domnului Constantinescu.

    RăspundețiȘtergere
  6. si poza care ai folosit-o era facuta in particular sau era facuta in conferinta de presa?!vezi ca te cam contrazici singur,baietica...pardon ,domnule Benea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos spus. Urasc ca sunt multi ce comenteaza cu Anonimat pe aici, insa fiecare are dreptul de a face ce doreste. Multe sautari "Stimate" Solomon si numa de bine. Ionut nota 10. Ma bucur ca exista cineva in presa Barladeana sa puna la punct autoritatile.

    RăspundețiȘtergere
  8. fara cuvinte.... felicitari si tine-o tot asa

    RăspundețiȘtergere
  9. S'avem pardon, nu care cumva sa scrieti de naspa de domn' Solomon. Folositi doar limba si nu creierul. Este vital pentru sanatatea voastra. E invatat saracu ca nimeni din presa locala sa nu aiba tupeul sa scrie ceva impotriva lui. Doar de bine dragilor, sa curga rauri de cerneala, sa consumati pixuri fara numar si sa scrieti pana nu mai puteti de multele, mici si nesemnificativele reusite ale stimabilului deputat. Acest personaj mirific care se poate lauda cu numeroase nerealizari si cu extraordinar de multe tampenii debitate la radio, la tv in conferinte, pe strada, oriunde, chiar si sub biroul mosierului Constantinescu. Da dragilor, cam asta vrea acest excrement al societatii civile, acest nimic al politicului, acest inganfat exacerbat, si nu in ultimul rand, acest personaj care, in balonul lui plin de mizerii, se crede o somitate de care si Aristotel ar fi fost invidios. Pacat ca traim aceste timpuri si suntem contemporani cu aceste mizerii concepute la foc automat si formate din ambitii locale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ai blog nu inseamna ca esti cineva... tu faci exact ceea ce face si Mircea Badea la tv (ai ratat vreo emisiune pana acum?). Oricine poate sa isi deschida un blog si sa se apuca de criticat, iar tu, nu esti deloc un profesionist. Mai ai de invatat asta e clar, iar cu articole de genul "sa ma iau de Solomon", "sa ma iau de ce vad pe strada" nu demonstrezi absolut nimic.
    O intrebare: tu ai gandit vreo ceva cand ai postat poza aia cu cercelul ca poza de profil? Atunci mi-am dat seama ce fel de om esti. Iar poza curenta... nu are rost sa mai zic

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma indoiesc ca "domnul" in discutie stie sa masoare cu pasul. Ma rog, o fi invatat de la primar, dar sa nu aiva pretentia ca a ajuns deputat pe ceea ce stie. un inganfat ajuns pe "nefericirea" oamenilor. Felicitari ca spuneti lucrurilor pe nume !

    RăspundețiȘtergere
  12. la faza cu mircea badea mai de mancat

    RăspundețiȘtergere
  13. Domul Adrian Solomon, daca nu ar fi fost luat la un moment dat sub aripa lui d-nul Titi( or fi amandoi pasari, sau numai unul?)ramanea un adevarat anonim in politicichie, mai ales in rablagitul de partid PSD, plin de corupti, iar oameni ca d-nul Titi, mai rar vom gasi, daca era independent, probabil avea acelasi succes!

    RăspundețiȘtergere
  14. bomnule benea,
    nu v-am cunoscut, nu va cunosc, sper sa va cunosc...
    ma bucur ca am reusit sa va citesc putin, aveti talent, capul sus, strangeti din dinti, continuati.
    faceti bine ceia ce faceti.
    de domnul solomon, sa mai pape niste fructe-de preferat lamai...
    cu stima

    RăspundețiȘtergere
  15. FITI TARE DOMNULE BUNEA AVEM NEVOIE DE ASTFEL DE OPONENTI AI MAFIEI ROSII CARE NE DUC IN ERUARE CU CITE O BOMBONICA .SI SE PARE CA LUMEA ACCEPTA ACEASTA PROSTEALA.DE CE OARE ARDEALUL ESTE CU MULT INAINTEA NOASTRA? AU STIUT CUM SA SCAPE REPEDE DE COMUNISTII CARE NEAU INDOBITOCIT. ASTA E SOLUTIA ,ACCEPTATI-O DOMNILOR DACA SE VREA SA INAINTAM ,altfe criticati acest dornic de bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. idiotii astia de la primarie au luat mintile mosnegilor care dau vina pe astia de la cotroceni de foamea din barlad. Nulitati gen solomon sunt responsabili de foamea din oras. Infimi care doar stiu sa vorbeasca si sa manipuleze pe bunica de pe tuguieta care are 8 clase si timp sa se uite la Tv.
    Sa va bantuie dracu urmatoarea vila construita pe banii barladenilor!

    RăspundețiȘtergere
  17. caldurica nu esti cu nimic mai presus vorbind asa

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?