FOTO: Avem nevoie de parcari pentru carute?




Stim foarte bine ca sunt probleme cu locurile de parcare in orasul nostru. Vedem masini parcate pe trotuare, pe trecerile de pietoni sau taman sub indicatoarele care interzic oprirea. Insa cu asta ne-am obisnuit.
Carute parcate pe trotuare insa nu prea am avut ocazia sa vedem prin minunata noastra urbe. Caruta ce o vedeti in imaginile de mai sus a fost oprita, vineri dimineata, de catre un nene fix pe trotuar. La cativa metri de redactia EST 1 TV si la alti cativa de magazinul PLUS.
Carutasul a venit frumusel de pe Republicii si, fara a sta prea mult pe ganduri, si-a lasat caii sa se "hodineasca" nitel pe trotuar. Sau poate aveau nevoie si cabalinele sa "mearga" la toaleta. Cine stie?
Pentru cei care nu stiu deja, zdruncinarea carutelor din cauza gropilor de pe soselele Barladului este interzisa. Si se pedepseste cu amenda. Norocul carutasului a fost ca nu s-a intalnit cu niciun politist comunitar pe drum. Mare, mare noroc pe capul lui.

14 comentarii:

  1. APEL CATRE BARLADENI. fratilor uniti-va impotriva acestui primar,nu se poate asa ceva sa nu repari tu bulevardul principal macar cu cateva masini de bitum RUSINE SA-TI FIE TITI. parca traim in BAGDAD un oras bombardat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma unesc ! dar cu cine? si impotriva cui? Primarul e un exponent al mafiei politico-economice care si-au facut legile de asa natura incat sa aiba intotdeauna dreptate.
    Primarul nu are nici un sef caruia sa i te adresezi. E pe tarlaua proprie, inconjurat de pupincuristi usor de cumparat.
    Unde sunt asociatiile nonguvernamentale, asociatiile de cetateni, consilierii din opozitia puterii locale?
    Primarul are un pumn in gura oponentilor: "nu sunt bani pentru ce vreti voi ! Eu sunt ales de cetateni sa fac ce vreau eu"
    Ca sa faci cat de cat fata acestei mafii trebuie sa te cobori la conditia lor, sa ai un cutit in mana cu care sa tai din felia banilor publici, sa folosesti limbajul lor suburban, sa ai un spate mai puternic decat al lor, sa nu iti fie rusine sa-ti ridici fustele in public ca o tiganca in piata.
    Ura lor fata de tot ce nu e cu ei e nemarginita. Si, se pare, Barladul nu mai e cu ei. De asta totul a fost lasat balta, sa ne bagam mintile in cap...

    RăspundețiȘtergere
  3. esti cumva adminul b-o?????

    RăspundețiȘtergere
  4. buna ziua
    Sunt foarte surprins ca sunt oameni foarte suparati pe acest primar care intradevar a incercat sa faca ceva in acest oras fata de primarii precedenti care au facut doar pentru ei.Din putinii bani pe care ii primim de la guvern si citiva banuti care se string din fondurile locale, cite lucrari credeti ca se puteau face.Eu sunt plecat din tara de vreo 10 ani si am venit in vacanta acasa in Barlad am fost surprins placut de cum arata orasul fata de cum l-am lasat,tinind cont ca suntem unul dintre cele mai sarace orase din tara.Nu cred ca cu doua mandate de primar puteai sa faci orasul Barlad sa arate ca Dubaiul cind ai foarte putini bani in buzunar.Toti cei cu care am vorbit mi-au vorbit intr-un mod placut despre primar.Sa va puneti mereu intrebarea Daca ati fi fost primar ati fi putut face mai multe? Parerea mea e ca ar trebui respectat acest primar si nu hulit.cred ca si faptul ca ne putem exprima parerile pe acest site este tot datorita lui asa ca va las si va urez o zi buna in continuare

    RăspundețiȘtergere
  5. Siminescu Ion lider strungarie20 martie 2010 la 13:08

    STIMATI COLEGI DIN SC RULMENTI SA VA ADUC LA CUNOSTINTA SITUATIA FOARTE GRAVA CARE SA INTAMPLAT IERI IN SEDINTA DE CONSILIU A SINDICATULUI NOSTRU SI ANUME; ACESTI LIDERI ALESI DE VOI, CARE FORMEAZA CONSILIU, IERI AU VALIDAT CANDIDATII SI AU PROCEDAT IN FELUL URMATOR,IN LOC SA VALIDEZE TINAND CONT DOAR DE ACELE CONDITIILE DIN STATUT EI AU PROCEDAT VOTAND PENTRU FIECARE IN PARTE DUPA CARE IAU VALIDAT PE PRIMII 2,DECI REPREZENTANTII VOSTRI PRIN ACEST MOD DE A PROCEDA VA LUAT DREPTUL DE A PUTEA SA VA ALEGETI SINGURI PRESEDINTELE,DECI EI AU DECIS IN LOCUL VOSTRU CINE SA FIE PRESEDINTE.
    DECI EI SIAU ALES DEJA PRESEDINTELE PENTRU CA DIN CEI 2 CARE VA FI ESTE TOT DE EI ALES,NOI RAMANE DOAR SA VOTAM.
    EU AM PROTESTAT INCA DIN MOMENTUL CAND AM VAZUT CA SE INCALCA STATUTUL SI AM PARASIT ADUNAREA INAINTE SA SE TERMINE DUCANDUMA SA INFORMEZ COLEGII SI INPREUNA AM HOTARAT SA BOICOTAM ALEGERILE, AM INTELES CA ACEST LUCRU IL FACE SI SECTIA COLIVII.
    DE ACEEA VA PROPUN SI VOUA DIN FABRICA SA PROCEDATI LA FEL, SA PUTEM SA DETERMINAM ALEGERI CORECTE. STIMATI COLEGI ACEASTA ESTE SITUATIA,DECI ACUM PUTETI SA INTELEGETI DE CE O DUCEM ASA CUM O DUCEM.EU VA GARANTEZ CU MANA PE BIBLIE CA SANT SINCER SI MA LUPT PENTRU DREPTATE
    SI PENTRU A NE CASTIGA INCREDEREA,DEMNITATEA, ONOAREA SI VALOAREA MUNCII NOASTRE.
    ROG PE CEI CARE CITESC ACESTEA SA TRANSMITA SI CELOR CARE NU AU POSIBILITATEA PENTRU A CUNOASTE TOTI RULMENTISTII.
    TREBUIE SA FIM UNITI SA PUTEM FACE DREPTATE.

    RăspundețiȘtergere
  6. cei cu tine bai ratatule... ia si pleaca din barlad daca nu iti convine ce e aici.. dute si lasane in pace...

    RăspundețiȘtergere
  7. domnu primar are elicopter din cauza acesta nu repara strazile............iar tanarul sifonat ca acel carutas a parcat caruta in locul bolidului sau,e batt de soarta daca saracul nu cangeste ce sa-i ceri,si cu ce vrei tu sa te afirmi,esti vreun savant???????????

    RăspundețiȘtergere
  8. ba ce ratati mai sunt unii care comenteaza aici :|

    RăspundețiȘtergere
  9. carutele se plimba prin Barlad fara sa le opreasca nimeni iti taie cate unul calea cateodata ca greu reusesti sa-l eviti.alo politia mai lasati soferii si vedeti de carutasi

    RăspundețiȘtergere
  10. Bogdane, eu inteleg ca esti un tanar care vrea sa se afirme, dar vad ca din disperarea de a scrie ceva,orice,te legi de tot ce vezi pe strada.Treaba cu carutele sa stii ca e peste tot, inclusiv in capitala.Da, da, stiu ca nu crezi pentru ca probabil la varsta ta nu ai mers in foarte multe orase unde sa locuiesti o perioada de timp.De asemenea,sincer,nu-ti inteleg imbufnarea.Da tu o solutie,daca tot esti asa ambitios, si zi-ne:Ce ar trebui sa faca amaratii astia de carutasi, care poate nu au avut norocul sa se nasca la oras, ca tine dom` reporter-nu ne-ai spus unde-sau poate nu au norocul unei vieti de prezevenghi-aici poti tu gasi multi de "asemenea".Sper ca ai priceput ce am vrut sa scriu.
    Cat despre nesimtirea unora sau, poate, nestiinta si inconstienta,intr-adevar exista cazuri cand nu se tine cont de nicio regula - nici macar de circulatie.Acuma ce sa facem? Sa-i linsam? Da` cu smecherii cu masini de teren care sunt mult mai multi si muuuult mai magari in trafic?
    A, si cand vorbesti de carute nu pune si tu o amarata de poza, ma scuzi mai multe, cu aceeasi caruta. Ca doar esti indignat si te-ai saturat de atatea carute...Ce zici, te afirmi la o "vanatoare" de carute?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciudat!...De cand blogul BunaDimineataBarlad i-a luat fatza pe google , b-o te promoveaza pe tine,scopul fiind lesne de inteles:redirecionarea cititorilor!Nu am nimic cu tine,dar mi se pare prea copilaresc.In orice caz,ar trebui sa va intelegeti cu totii!

    RăspundețiȘtergere
  12. bai benea..cauta si tu sa scrii despre ceva mai interesant...sunt probleme mult mai importante decat asta...poate pana de pasti faci si tu un articol reusit..mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ionut hai sa iti zic ceva.Acum cinci ani cand am plecat eu din Romania bunicii mei aveau o pensie de 300.000 lei vechi de la fostul C.A.P.Ei locuiesc in satul Tomesti Comuna Pogana.Biletul de autobuz era aproximativ 80.000 dus-intors.Cum altfel sa ajunga la oras daca nu cu caruta?Si unde sa lase caruta,la intrrea in oras?
    Ionut lasa oamenii amarati si gandeste-te poate scrii un articol despre preotii care nu platesc impozite si traiesc pe picior mare.Las-i in pace pe amaratii care vand tigari si scrie ceva despre preotii care nu iti inmormanteaza ruda daca nu ai bani.Salutari,Sarah

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?