Paraste cocalarul de langa tine! Povestea spargatorilor de seminte

Am iesit cu prietena la plimbare prin Gradina sambata seara, pe la ora 8. Timp de aproximativ 20 de minute cat am umblat printre barladenii nostri care erau in Gradina, am vazut un echipaj de la Politia Comunitara, care se plimba pe un scuter (erau doi pe acelasi scuter, va dati seama ce imagine ofereau). Mai mult se uitau dupa fete si schimbau vorbe intre ei referitor la asta. Mergand asa, vad ca pe o banca se mancau seminte. Hmmm, nimic deosebit. Mai merg cu prietena mea si mai vad o banca, unde era practicata aceeasi "ocupatie". De remarcat ca nu era prea multa lume in Gradina. Din vreo 5 banci (adica in zona in care am mers eu) la doua se mancau seminte si chiar in aria de patrulare a comunitarilor nostri sarguinciosi.
In fine, nimic deosebit pana acum. In timp ce imi continuam plimbarea, vad cireasa de pe tort. Echipajul de la Politie comunitara statea de vorba cu un domn. Si cand ma uit la respectivul, observ ca scuipa seminte pe langa picioarele agentilor. Nu imi venea sa cred, asa ca la o privire mai atenta mi-a fost confirmat.
Banuiesc ca domnul era prieten sau coleg cu oamenii legii.

Mai mult de atat nu am ce sa mai spun...

Am zis sa scriu aici, poate o sa postezi ceva,undeva...si poate o sa vada cineva, si mai ales de asta sa ia o masura...

Asa...sa nu uitam ca oamenii legii consumau si benzina....offfffff

Autor: Ionut

2 comentarii:

  1. Mai...aia nici macar 'nu stie sa scrie' in caz de se hotarasc sa dea vreo amenda. Recent am vazut si eu o faza de genu: intrasem in gradina si pe o banca in dreapta erau 2 cupluri care spargeau seminte, in fata lor politistii comunitari (unu cu un carnetel in mana) le faceau morala de zor....Cel mai tare a fost cand unu din baietii care mancau seminte se ridica si le zice la politisti:STATI ASA! IMEDIAT SE REZOLVA! si se duce tipul la gardul viu din spatele bancii si rupe o creanga,vine cu ea si pe cand amicii lui radeau cu hohote iar politistii se uitau...UIMITI,el matura frumos cojile de seminte (de fapt le-a dat sub banca si pe iarba din jurul bancii).Dupa care rupe creanga,o baga la cosul de gunoi si se mut toti pe alta banca.Politistii au mai zis ei ceva si au plecat vorbind si dand din umeri unu la altul.
    Sa fii p comunitar e jmecherie mare..te plimbi agale prin oras cu mainile la spate,mai 'pui tara la cale' cu tovarasu de servici,te mai iei de unu care manca seminte asa in treacat..si cand te plictisesti te plimbi cu scuteru! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. politia comunitara? ii baga cineva in seama ..?poate ca ii sperie pe copii aia de 5 ani

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?