Jurnalul cârcotașilor de pe bloguri - partea întâi

Mă trezesc în fiecare dimineață foarte odihnit. E normal, când te culci la 12 și faci ochi la 10, n-ar avea cum să fie altfel. La câteva minute după ce m-am dat jos din pat aud o voce ascuțită din bucătărie „Gigele hai că e gata masa!”. Mă așez la masă cu ai mei și urmează discuțiile obișnuite fiecărui început de ziuă. „Te-ai mai uitat în ziar la locuri de muncă?”, zice tata. Vădit deranjat de tupeul bătrânului îi arunc un răspuns ce îi închide gura. Cel puțin până a doua zi. „Da' ce eu stau pe șantier pe căldura asta? Lasă că oi găsi eu ceva bun de muncă până la urmă”. Termin de mâncat, îmi pun un pahar de vin alb, adus de tata de la țară și mă duc în camera mea.

Deschid calculatorul. Îmi aprind o țigară cumpărată la bucată de la buticul din cartier. Messengerul e prima aplicație pe care o deschid. Îmi umplu desktop-ul cu ferestre. Mă plictisesc. Deschid o pagină de Internet. Ajung pe un blog. Citesc trei sferturi de text dintr-un articol. Înțeleg mai puțin de un sfert. Deschid încă o pagină de Internet cu DEX-ul. Caut un cuvânt. Din explicație nu înțeleg nimic. Mă întorc pe blogul omului. Mă duc la secțiunea comentarii. Vărs într-un comentariu ce am mai bun în tărtăcuța mea. Mă strofoc să îmi aduc aminte de o înjurătură pe care am auzit-o la băieții de la bloc într-o seară. După lupte interne dure, neuronii mei reușesc să scoată la iveală cuvintele triviale pe care le căutam. La scriu, dau „Adaugă comentariu” și rânjesc de unul singur, satisfăcut că nu am pierdut timpul degeaba.

E 3 după-amiază de acum. Mă sună un băiețaș să ies în fața blocului. Cică a luat el un bidon de bere și să aduc eu semințele. Îi cer lui mama douăzeci de mii să cumpăr o pungă de semințe. După ce le termin de spart, se face seară. Mă întorc acasă. Mama intră în schimbul trei. Tata încă nu a venit de la muncă. Eu mă duc în camera mea. Îmi deschid calculatorul. Îmi umplu din nou desktop-ul de ferestre de Messenger. Mă plictisesc. Intru să văd ce s-a mai postat pe bloguri...

11 comentarii:

  1. n`ar fi mare scofala daca n`ai avea 30 si ceva de ani. ideea e oricum ca parintii tai sunt prea indulgenti, cred ca inteleg acum si de ce te`a parasit nevasta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ionut Benea are 21 de ani si nu a fost casatorit niciodata

    RăspundețiȘtergere
  3. taticul tau te-a batut cu curelusa la fundulet?

    RăspundețiȘtergere
  4. inteleg ce vrei sa spui...dar nu sunt deacord cu tine....deci sunt carcotas ? ::)) cred ca nu , doar am alta parere. In schimb ideea isi atinge bine scopul, cel ce sare si comenteaza e chiar ala de cere 2 lei de seminte de la masa....buna chestia . o zi buna Bogdan S.

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelent!!!Bravo,Ionut! Am ras si-am plans...am plans...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ionut, pana acum, aproape toti directorii scolilor erau victimele articolelor( la comanda oare?) dar de peste un an de zile decand scrii, s-ar parea ca ai devenit mai matur, Nenea Iancu a incaput in lista de modele pe care o detii, iar asta e un lucru mare! Pa, ....Nelutiu!

    RăspundețiȘtergere
  7. uai u de pe planeta ai mai aterizat mah?lasa-te frate ca n-ai o treaba

    RăspundețiȘtergere
  8. Unii carcotasi lasa mesaje pe bloguri, altii isi fac bloguri ...

    RăspundețiȘtergere
  9. un frustrat de viata. Oare tu nu ai defecte??? Incearca sa le vezi pe ale tale si sa vezi cum poti sa le remediezi si daca esti asa de bun scriitor de ce nu te apuci sa scrii o carte ...viata lu' Ionut Benea comunistul...pieri satano

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?