Raspuns de cocalar!

Hoinarind pe net, dau peste un blog. Si ca sa vezi, dedicat mie. Numele site-ului: "IONUT BENEA ESTE POPONAR"! :)) Cei care vor sa-l vada pot da click aici.
Autorul sau autori acestui site sunt, bineinteles, anonimi. Cert este ca sunt fani infocati ai blogului meu, intrucat am mai vazut comentarii de acest gen si la alte articole anterioare de pe acest site.
Stiam ca, prin natura materialelor mele, am sa starnesc nemultumirile multora. Stiam ca am sa atrag antipatii si stiam ca am sa-mi fac si dusmani. Sa va spun si de ce stiam. Pentru ca suntem inconjurati de foarte multi prosti. Mojici, care scuipand seminte si ragaind dupa ce tocmai si-a terminat berea de baut, se gandesc, "ce plua mea e si cu asta". Dreptul lor sa creada ce vor, asa cum este si dreptul meu sa scriu ce vreau, atat timp cat nu jignesc sau nu atac pe nimeni pe nedrept.

Draga, http://www.ionutbenea.blogspot.com/, imi pare bine ca mai scoti capul din cocina ta si imi mai citesti blogul. Poate asa ai sa reusesti pana la urma sa depasesti faza cititului pe silabe. Pentru cultura ta generala, tin sa te informez ca pentru calomnie poti fi dat in judecata. Nici pe departe insa gandul meu de a baga in seama toti oligofrenii, din acest punct de vedere ai scapat. Marota asta a ta de a ma denigra din postura de anonim nu face decat sa demonstreze ca, daca toti oamenii ar fi ca tine, as deveni mizantrop. Acum, te rog frumos, inchide pagina aia de Internet Explorer in care ai scris http://www.dex-online.ro/, ca risti sa acumulezi mult mai multe informatii decat poate procesa tartacuta ta. A, si n-am inteles pozitionarea timpurilor din acuzatia ta. Daca tot zici ca ai probe, de ce nu le arati acum si spui ca vei reveni mai tarziu cu ele. Le faci in Photoshop, sau ce dracu'?
Oricum, tin sa iti multumesc ca imi citesti blogul si pentru ca aloci atat de mult timp pentru mine! Tine-o tot asa si intr-o zi o sa ajungi la Cancan. Si ca vorbele mele sa depaseasca in cele din urma si cortexul tau firaz, iti zic, folosind mai multe litere decat numarul din dreptul IQ-ului tau: "Dute-n plua mea!" Ooops, nu trebuia sa spun asta ca suna prea gay. Nu-i asa cocalare?

4 comentarii:

  1. hahahahah !!!Ionut eu cred ca ar trbui sa il lasi in pace pe "saracul" anonim.oricum atat poate deci atat face.un blog cu o postare si trafic 0.asta este practic valoare sa.oare cum de isi aduc aminte sa respire la cat sunt de inteligenti?o zi buna iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. mult succes in continuare! lasa-i sa vorbeasca, ei atat pot, atat fac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropos de intrebarea ta "Tu ce crezi?"
    Eu cred ca te contrazici!
    Uite si de ce:
    http://ionut-benea.blogspot.com/2010/04/s-terminat-cocina.html

    Te vaiti ca sint indivizi ce vorbesc murdar la comentarii dar tocmai tu le dai nas cu acest articolas!

    Pacat, era chiar interesant sa citesc pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Autorul sau "autori" acestui site sunt- vezi ca se scrie cu doi de "i"

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?