Ilegaliștii de la RDS: Îi doare-n USB de Protecția Consumatorului

Taxa de mentenanță, impusă abuziv de cei de la RDS, conform Protecției Consumatorilor, se găsește pe facturile bârlădenilor și luna aceasta. 

La mijlocul lunii trecute, Autoritatea Națională a Protecției Consumatorilor dădea un comunicat de presă prin care informa consumatorii că taxa mentenanță impusă de compania RDS este abuzivă și nu are nicio acoperire legală. 

„ANPC consideră că această taxă a fost percepută fără notificarea prealabilă a consumatorilor, încălcându-se prevederile legale stabilite prin articolul 10 literele   «f» și «h», din OG/1992 privind protecția consumatorilor”, se spunea în acel comunicat.

Potrivit aceluiași document, singura posibilitatea prin care compania ar putea trage cei 5 lei doriți din buzunarele consumatorilor ar fi dacă i-ar înștiința pe aceștia de impunerea acestei taxe. Evident, și abonații ar trebui să fie de acord. Lucru care, cel puțin în Bârlad, nu s-a întâmplat. Asta nu a împiedicat „umflarea” facturilor cu 5 lei și luna aceasta.

Contactat telefonic, șeful OPC Vaslui, Dan Cain, a confirmat că taxa de mentenață inventată de RDS este abuzivă. „Ei sunt obligați să notifice consumatorul înainte de a impune o astfel de taxă. Noi nu putem face un control în acest sens însă, deoarece nu avem nicio reclamație. Dacă vom primi sesizări vom merge în control la cei de la RDS”, a spus Cain. 

Pentru a face o sesizare la OPC Vaslui, trebuie să trimiteți o copie după contractul semnat cu cei de la RDS, una a facturii de luna trecută și una a facturii curente. Confidențialitatea reclamanților este păstrată.

9 comentarii:

  1. dar pe madam sefa de la rds barlad d.na Superbidon nu ati contactato?sa auzim ce are de zis ca e foarte desteapta la prositi lumea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi pe august a venit tot cu 5 lei pentru mentenanţă dar şi cu alţi 2 lei pentru TVA cred .
    Ce mă deranjează cel mai mult e că am fost luaţi cu japca de la Airbites ,deşi au zis că respectă contractele încheiate de clienţi cu Airbites,au venit la uşă şi au zis că taie internet ,telefon dacă nu ne ducem să semnăm alte contracte cu RCS-RDS , am semnat contracte de 52 lei şi acum după doar 3 luni l-au făcut 59. Vreau să renunţ şi sun la firmă ;nu e voie am semnat contract pe 16 luni , dar ce am semnat eu şi ce plătesc acum? Cred că monopolul îşi spune cuvântul , nu are rost să mai fac plângere la Consiliul Concurenţei,am primit deja un răspuns halucinant despre monopolul Aquavas.De la Preşedenţie , Guvern şi până la aceste firme monopoliste toţi ne fură.Ori plecăm din ţară ori ieşim cu ghioaga ,altă soluţie nu mai văd.

    RăspundețiȘtergere
  3. Postaţi adresa de e-mail de la OPC Vaslui unde se pot depune reclamaţiile .

    RăspundețiȘtergere
  4. postul 1...cam deplasata gluma nu?...pana la urma nu cred ca avem alternativa!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar alt operator de servicii nu aveti in Barlad? De exemplu UPC? Ca eu folosesc serviciile lor si sunt mult mai seriosi decat cei de la RDS, iar relatia cu clientul nu are termen de comparatie. Nici ei nu sunt fara de pacate, dar din raul cel mai rau, il alegi pe ala mai putin rau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si UPC cu ce sant mai buni decat RDS?

    RăspundețiȘtergere
  7. MAI BENEA ...DACA VREI FA UN SPORT LA CASA MEMORIALA,,GHE.GHEORGHIU DEJ''LINGA,,CAPSA'' ,SI AI SA VEZI SPECTACOL -DA.ALATURI DE CASA MEMORIALA IN FIECARE WEKEND-SIMBATA SI DUMINICA, DUPA ORA 15-16,00 PINA SEARA LA ORA 21-21,30 ORICINE DIN ZONA ACEEA FACE GRATAR :FUM BERECHET,ZGOMOT BERECHET,NIMENI NU ZICE NIMIC SAU MAI BINE-ZIS NU POATE NIMENI SA LE TAIE POFTA DE A MAI FACE GRATAR INTRE BLOCURI!!!??? PARCA ERA INTERZIS PRIN LEGE ACEST MOFT ......

    RăspundețiȘtergere

Tu ce crezi?