Smecherii parcarilor! Tupeu de politist comunitar


Asa cum ne-am obisnuit, in tara noastra, legea este respectata doar de fraieri. Acum cateva zile, un prieten mi-a dat poza pe care o puteti admira mai sus. O masina a smecherilor de la Politia Comunitara parcata bine mersi in alveola unei statii de autobuz. N-am nimic cu aceasta institutie, insa mi se pare ca sunt o sugativa de bani publici si in van pe deasupra. Nu tin minte sa fi auzit de vreun "comunitar" care intr-adevar sa faca ceva util pentru barladeni. Freaca menta toata ziua prin oras, pazesc flori si mai merg, pe deasupra, si moca prin autobuzele Unistil. Si castiga si mai mult ca majoritatea barladenilor.
Si cand mai vezi ca nici nu respecta legea parca te oftici oleaca. Plus ca, acum cateva saptamani, am citit in Obiectiv ca Radoi, seful de la Politia Comunitara, mai foloseste masina de serviciu si in interes personal. Si atunci ma intreb, bai, da cat de prosti ne cred astia oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce crezi?